Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Podnieta 2008. Lay by lay4all.prv.pl

Podnieta 2008.

Nowy Rok,Nowe życia,nowa codzienność...

Dla mnie to nic specjalnego,tylko następny rok podczas którego przeżywam podobne sytuacje z tą różnicą że mam więcej lat i jestem w wyższej klasie.Podnieta?dla mnie żadna.

Ludzie imprezują w ostatni dzień roku,no ok jakaś tam okazja jest,w TV na okrągło "oby rok 2008 był lepszy od 2007" a  31 Grudnia 2008 to samo powiedzą tylko zmienią liczby.

Idiotyzm.

Nie nie jestem pesymistką.Ale wg mnie to bezsensowne podniecać się takimi głupotami,które a tydzień[jak nie wczesniej] wylecą nam z głowy i na nowo zacznie sie wszystko dziać:rachunki,nieruchomości,te sprawy.Wiem,mam dopiero 14 lat i pisze o rzeczach o których nie mam pojęcia.Ale czuje sie tak jak wczoraj,nie lepiej,nie gorzej,tylko normalnie.Różnica jest tylko taka że w katalogu gg mam napisane 15 lat.Wielkie mi co.

onieważ skasowałam poprzednie notki teraz pewnie czytając myślicie że jestem gotycką laską która myśli o śmierci i w koło ma pesymsityczne myśli.Jeśli tak myślicie,wogóle mnie nie znacie[a znacie?].

Naszedł mnie pochmurny dzien bo jutro do szkoły i tyle.

Spowiadać się nie będe.


Głosuj (0)

Grabi93 1/01/2008 12:13:50 [Powrót] Dodaj myśl...



Dzięki za komentarz . Cieszę się , że się ze mną zgadzasz . To idiotyczne , a dziewczyna z 5 klasy pijąca na Sylwestrze - przegięcie i żenada :/ Pozdrawiam :*
Fiołek ;* 2/01/2008 14:35:31
| brak www IP: 83.18.62.146

Czesc! Witam w 2008 roku! ;)) Tak czytalam sobie moje komentarze i zobaczylam ze ty kiedys odwiedzialas mojego bloga ;) dodaje do faV :*
ilka 1/01/2008 15:37:18
| brak www IP: 83.29.90.48







***
Made by Lay4all from lay4all.prv.pl




• Księga Gości •

Wpisz się
Zobacz wpisy


• Status •

Teraz jestem {akcja}.
Było aż 11627 osób.
Czytaj

• Avatar •


Dodaj


• Ulubieni •




• Archiwum •

2008
Styczeń



• Linki •

Idealna
Misster



• Kluby •

{kluby}




• Lay by: •

DODATKI NA BLOGA!